וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הם יודעים על רעידת אדמה? צפו בתשובות הילדים למיכל הקטנה

20.9.2017 / 8:02

מה הילדים שלנו יודעים על רעידות אדמה? האם אנחנו ההורים יודעים להסביר להם על הדרך להתמודד עם תופעת טבע זו? כוכבת הילדים מיכל הקטנה אירחה באולפן וואלה! NEWS ארבעה ילדים מתוקים ושמעה מהי רעידת אדמה ועד כמה היא מסוכנת

צילום מסך

ישראל נמצאת באזור מועד לפורענות - בצדו הצפוני של השבר הסורי-אפריקאי. במקרה של רעידת אדמה חזקה אזורים שלמים ימצאו את עצמם עם סיוע חלקי מאוד והרשויות המקומיות ייאלצו להתמודד כמעט לבדם עם ממדי האסון בימים שאחרי. אורחות החיים ייפגעו ורעידה שכזאת תחזיר את ישראל עשרות שנים אחורה.

הרשויות והגופים הממשלתיים בישראל נערכים לקראת רעידת אדמה חזקה. מבני ציבור מחוזקים, נבנות תכניות לרשויות המקומיות ומדי שנה תחילת שנת הלימודים מתרגלים בתי הספר ברחבי הארץ מקרה של רעידת אדמה. המבוגרים מודעים לסכנות ויודעים כיצד לפעול, אולם מה הילדים שלנו יודעים על רעידות אדמה? והאם אנחנו ההורים יודעים מספיק כדי להסביר להם על תופעת טבע זו והדרך להתמודד איתה? כוכבת הילדים מיכל הקטנה אירחה באולפן השקוף של וואלה! NEWS ארבעה ילדים מתוקים כדי להבין מהם מה הם יודעים על רעידות אדמה והאם הם יודעים עד כמה היא מסוכנת. צפו.

לקריאה נוספת:

תרחישי האימה: מה יקרה לערי ישראל במצב של רעידת אדמה חזקה

מתכוננים ליום הדין: כך ישראל נערכת לרעידת האדמה החזקה הבאה

הכלב שלכם לא ירגיש כלום: המיתוסים השגויים על רעידות אדמה

וואלה! NEWS בשיתוף רשות חירום לאומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully